luni, 23 februarie 2015

O legenda in viata - Fred Nuss

L-am intalnit pentru prima data pe Fred Nuss studenta fiind in anul IV de facultate. Auzisem despre marele fotograf al Tribunei inca din anul I, insa l-am cunoscut personal abia dupa intrarea in haita jurnalistilor sibieni. 
Era de o discretie aparte si pare a fi fotograful fara varsta al Sibiului. Cred ca sunt putini cei care-i stiu varsta! L-am reintalnit in 2011 la Scoala de fotografie a discipolului sau, sper ca Daniel Baltat sa nu se supere pentru asta, cand si-a achizitionat un aparat foto nou si putin mai tarziu cand ne-a evaluat si criticat lucrarile. O legenda vie, o scoala de fotografie ambulanta - Fred Nuss si Sibiul sau in alb si negru!


Un comentariu:

  1. asa este, imi amintesc ca ziarul local publica mereu pe prima pagina fotografii semnate Fred Nuss. L-am vazut in numeroase rânduri, prezent fiind la fiecare eveniment cultural, la fiecare festival de jazz, la fiecare vernisaj in muzee sau sali de arta - dar nu am avut niciodata onoarea de a-l cunoaste personal. Ma bucur mult pentru tine :) Pup draga mea. Salutari si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere