luni, 16 februarie 2015

Camatarie sub umbrela BNR!

"Unde-i bine, nu-i de mine,
Unde-i rau, acolo-s eu!"

Asa zice un cantec popular din Tara Oasului care-mi suna-n cap de cativa ani, de cand ne-am "lacomit" la un credit in franci elvetieni. 
Daca pana acum am suportat jugul Volksbank si-am strans din dinti, astazi parca mi-a luat foc spinarea. Am incercat sa cumpar la cursul de 3,8035 lei echivalentul a doua rate in franci, si ghici? Ghinion curat, nu se poate! Banca nu iti permite sa faci afaceri pe spinarea ei! Ma intreb, daca as fi castigat marele premiu la loto si as fi vrut sa inchid creditul in franci, care ar fi fost cursul oferit de banca???
Camatarie curata sub umbrela BNR!
 

2 comentarii:

  1. of... trist, tare trist ca se int^mpla asa ceva! traim într-o junga!...
    pup draga mea :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e! O jungla a oamenilor roboti! Cu bine, Draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere