miercuri, 16 noiembrie 2011

Colierul de chihlimbar neşlefuit

Postarea de astăzi este răspunsul lepşei primite de la CARMEN, leapşă lansată de OFZ - Care este bijuteria preferata?
Raspunsul e simplu - colierul de chihlimbar neslefuit.
Se spune despre chihlimbar că este piatra norocului, a frumuseţii şi a dragostei adevărate şi că te poate ajuta să-ţi găseşti sufletul pereche. 
Eu îl găsisem deja atunci când am primit bijuteria, iar buchetul de pietre arămii nu a făcut decât să-mi confirme acest lucru. 
Îl port atunci când am sufletul obosit sau bolnav şi s-a dovedit a fi cel mai bun remediu!
Dar voi? Care sunt bijuteriile voastre preferate?
MIHAELA, LILIANA.

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa!
    Si mie imi place chihlimbarul, am citeva bijuterii din argint cu chihlimbar!
    Ideea acestei lepse e foarte buna, am sa o preiau si eu!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chihlimbarul este preferatul meu, dar nu stiam atatea despre el. Stiu doar ca mi se potriveste si mi-e drag. Ma bucur ca ti-a placut leapsa :)

    RăspundețiȘtergere