luni, 5 septembrie 2011

Dă Doamne SĂNĂTATE, că belele curg!

Dar din dar se face rai! 
Aşa spune un proverb românesc (uneori şi eu mă îndoiesc de provenienţa lui, aşa că puteţi cârcoti pe seama originii lui ;) )!
Şi pentru că tot înţelepciunea românească ne învaţă că sănătatea este cea mai de preţ avuţie, cu bucurie împart cu voi următoarele informaţii primite pe e-mail de la un om tare "fain" (Maria)!


"Lamaia este un produs miraculos pentru  uciderea celulelor canceroase.
Ea este de 10.000 de ori mai puternica decat chimioterapia !!!
De ce nu suntem noi la curent cu asta?
Pentru ca exista laboratoare interesate in fabricarea unei versiuni sintetice, care le-ar aduce imense beneficii.
Voi puteti, de asemeni, sa va ajutati un prieten care are nevoie, anuntandu-l ca sucul de lamaie ii este benefic pentru a preveni boala.
Gustul ei este agreabil si el nu produce efectele oribile ale chimioterapiei.
Daca aveti posibilitatea, plantati un lamai in spatiul  sau in gradina voastra.
Cate persoane mor in timp ce acest secret este pastrat cu invidie, pentru a nu fi afectate beneficiile multimilionare ale marilor corporatii?
Cum stiti, lamaiul nu ocupa mult loc si este cunoscut pentru varietatile sale de lamai si lime.
Puteti sa consumati fructul in diverse moduri : puteti sa mancati pulpa, sa faceti suc, sa faceti bauturi, serbet etc.
I se atribuie multe virtuti, dar cea mai interesanta este efectul produs asupra chisturilor si tumorilor.
Aceasta planta este un  remediu probat contra cancerului de toate tipurile. Unii afirma ca este de mare utilitate in toate tipurile de cancer. Se considera, de asemeni, ca este un agent antimicrobian cu spectru larg, care  controleaza infectiile bacteriene si cu ciuperci, eficace contra parazitilor interni si a viermilor, regularizeaza tensiunea arteriala crescuta si este antidepresiv, combate stress-ul si bolile nervoase.
Sursa acestei informatii este fascinanta; ea provine de la unul din cei mai mari fabricanti de medicamente din lume, care afirma ca dupa mai mult de 20 de experimente efectuate in laborator dupa 1970, rezultatele au relevat ca sucul de lamaie  distruge celulele maligne din 12 tipuri de cancer, intelegand aici cel de colon, de san, de prostata, de plaman, de pancreas...
Componentele acestui arbore au demonstrat ca actioneaza de 10.000 de ori mai bine decat produsul Adriamycin, un produs chimioterapeutic utilizat uzual in lume pentru incetinirea cresterii celulelor canceroase. Si ce este inca f. uimitor este ca acest tip de terapie cu extract de lamaie distruge  numai celulele maligne canceroase si nu afecteaza celulele sanatoase !
Institutul de Stiinte in Sanatate, L.L.C. 819 N. Str Charles Baltimore, MD 1201!"




2 comentarii:

  1. Lamâia este fructul meu preferat! îmi place crud, în ceai, citronada, în creme, prajituri, napolitane. Îmi place ca deodorant de corp, odorizant de camera dar cel mai mult îmi place ca planta! Am un copacel si pentru ca-l iubesc, ma rasfata si-mi ofera cam 8-10 lamâi pe an si... în fiecare zi îmi zâmbeste cu frunzele lucioase si florile parfumate! :) nici nu am stiut toate aceste caliati pe care le are!
    Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Carmen, ai dreptate, lamaia pare a fi un adevarat balsam atat pentru trup cat si pentru suflet! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere