vineri, 8 iulie 2011

Despre oameni puternici...

Am plecat de la proiecţia filmului "Fulgeraţii din România" cu lacrimi în ochi şi promiţându-mi să fiu în orice situaţie un om puternic.
Pe drum mi-am adus aminte de o povestioară cu tâlc. Este vorba despre un om care se plimbă pe marginea unei prăpăstii şi care la un moment dat îşi pierde echilibrul şi alunecă. Din fericire, are prezentţă de spirit şi în cădere se agaţă de o stâncă şi atârnă acolo, între viaţă şi moarte. Stă câteva clipe pe gânduri iar în cele din urmă începe să strige:
"- Este cineva acolo, sus, care mă poate ajuta?"
Nu îi răspunde nimeni. Strigă din nou. Într-un final îi răspunde o voce:
"Eu sunt D-zeu, te pot ajuta. Dă-ţi drumul şi ai încredere!"
Stiţi care a fost răspunsul personajului nostru?
"Este şi altcineva acolo, sus, care mă poate ajuta??!!"








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu