luni, 11 iulie 2011

D'ale vietii

... trist dar adevarat. Randurile de mai jos le-am primit de la Elena. Prietenii stiu de ce!

1. S-a dovedit stiintific ca femeile sunt multumite cu o lungime de 8,5 cm. Nu conteaza ca e Visa sau Mastercard. 
2.
 Nu conteaza daca paharul e pe jumatate gol sau pe jumatate plin. Ceea ce conteaza e ca este loc pentru vodka. 
3.
 Traim niste vremuri in care pizza se livreaza mai repede decat ajung politistii. 
4. Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China. 
5. Daca femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista razboaie. Doar niste tari invidioase, care nu-si vorbesc. 
6.
 Un apartament curat e semn ca nu mai functioneaza computerul. ;-) 
7.
 Copiii aflati pe bancheta din spate duc la aparitia accidentelor. Accidentele de pe bancheta din spate duc la aparitia copiilor. 
8.
 Vreau sa stiu de ce Noe nu a omorat tantarii pe vremea cand erau doar doi? 
9.
 Cenusareasa e dovada vie ca pantofii iti pot schimba viata. 
10.
 Mai bine Durex decat Pampers. 
11.
 Nu am bani, nu am un loc de munca, nu am iubita, nu am probleme. 
12.
 Legalizati drogurile. Vom muri inecati in alcool! 
13.
 Gandesc, deci exist. Toata lumea care exista gandeste? 
14.
 Optimist – o persoana care incepe sa dezlege cuvinte incrucisate cu pixul in mana. 
15.
 Eu asa m-am nascut; tu ce scuza ai? 
16.
 Nu bea ca sa o uiti; la final o vei vedea de doua ori. 
17.
 Bautura este un obicei prost, dar noi cu siguranta am vazut de doua ori mai mult ca tine! 
18.
 Intotdeauna incep sa slabesc in aceeasi zi. Maine! 
19.
 Daca sfarsitul lumii vine in 2012, de ce produsul acesta expira in 2014? 
20.
 Se pare ca Dumnezeu iubeste oamenii prosti. De aceea a creat atat de multi. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu