vineri, 26 august 2011

Visul unui taximetrist ...


Mă “plimb” foarte rar cu taxiul. Nu cred că depăşesc degetele de la o mână dacă ar fi să contabilizez cursele pe an pe care la fac apelând la serviciile unui taximetrist. 
Sinceră să fiu pur şi simplu mi se pare că un astfel de serviciu nu îşi merită banii. E scump şi nu mă simt deloc confortabil. Se întâmplă totuşi câteodată să nu am alternativă şi atunci, cu strângere de inimă, mă apropii timid de vreo bestie “galbenă”! Aşa s-a întâmplat şi în urmă cu câteva săptămâni. 
Staţia de taxiuri Turnişor! Gândindu-ne la siguranţa noastră evităm să alegem maşina autohtonă şi alegem o variantă nemţească (nu e greu de ghicit marca). Taximetristul, uşor iritat văzându-ne cu bagaje, s-a coborât greoi de la volan cu intenţia de a ne deschide totuşi portbagajul. Politicos i-am spus unde am dori să ajungem: la ieşirea din Sibiu, mai exact la ieşirea pe de centura ocolitoare a oraşului, spre Sebeş! 
Destinaţia noatră s-a dovedit a fi o adevărată bombă pentru taximetrist! A lovit cu pumnul în caroseria maşinii şi ne-a răspuns răspicat că el s-a chinuit prea mult să ocupe un loc de parcare în zonă şi nu are de gând să iasă din rând pentru a “onora” comanda noastră. 
Am rămas fără replică şi ne-am întrebat retoric pentru a mia oara “cum e posibil aşa ceva?” Am ales un alt taximetrist ceva mai dornic să câştige o pâine! Dar am ajuns la concluzia că visul unor taximetrişti din Sibiu e acela de a prinde un loc de parcare bun şi mai puţin de a fi în mişcare!

Pentru ocaziile viitoare aş prefera această varriantă!
    

2 comentarii:

  1. Ce patanie stranie! Sunt oameni si oameni peste tot inclusiv in taximetrie... Uneori te intrebi intr-adevar retoric cu ce ai gresit...Majoritatea suntem prestatori de servicii, chiar daca nu suna tocmai placut, iar daca nu stim sa facem oferta noastra cat mai avatajoasa cu siguranta vom pierde clientii!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e ciudat, practic simti ca banii tai nu au nici o valoare. E un serviciu platit!
    O zi frumoasa, Lolita!

    RăspundețiȘtergere