miercuri, 17 august 2011

Poze cu peşte...

Am sărutat marea şi anul acesta. 
A fost o întâlnire scurtă, ca între doi prieteni ce se văd an de an fără a-şi spune cuvinte. Doar se privesc şi îşi citesc în suflet povestea nescrisă a ultimei absenţe. 
M-a aşteptat cu valuri în prima după-amiază, s-a prefăcut că nu mă cunoaşte, că a îmbătrânit şi o înşeală auzul. Gluma a ţinut-o până la prima atingere, apoi am depănat amintiri, o zi şi încă o zi….
Am vizitat pentru prima dată Vama Veche. După câţiva paşi, printr-o “mare” de oameni,  am fost tentată să cred că poti iubi acest loc doar atunci când ai o anumită vârstă. În realitate îl poţi iubi doar atâta timp cât ştii să trăieşti acea vârstă…
Ce am adus anul acesta de la mare? Poze. Poze cu peşte…






2 comentarii:

  1. Au fost foarte gustoase! Cred ca a fost prima data cand nu am luat teapa la mancare pe litoralul romanesc!
    O zi frumoasa!
    P.S. Am cunoscut oameni deosebiti din Bacau ;)!

    RăspundețiȘtergere