luni, 3 ianuarie 2011

Povestea bicicletei

Am gasit ieri in Vallentuna (Suedia) o bicicleta frumos parcata intr-un loc special amenajat. Cred ca proprietarul a lasat-o acolo ... nu chiar de la prima ninsoare, daca stau sa masor stratul de zapada! Insa nici nu mai conteaza, altceva m-a atras.















Am remarcat imediat ca bicicleta nu avea niciun sistem de protectie, adica nu era ancorata in niciun fel de mecanismul de parcare.

Mi-am adus aminte atunci de ultima mea patanie cu bicicleta si de expresia romaneasca "Vezi sa nu ramai fara caii de la bicicleta!"
Da, sa nu radeti, mie chiar mi s-a intamplat. Am ramas fara caii de la bicicleta, mai bine zis fara sa, adica fara scaun. Probabil bicicleta mea ucraineana nu a fost pe placul hotului, nu era ceva ce sa isi fi dorit. Dar uite ca scaunul, ce-i drept il schimbasem pe cel original cu unul romanesc, i-o fi folosit la ceva!




Daca stau sa ma gandesc bine as mai putea gasi o explicatie pentru dispartia cailor mei de la bicicleta!?
Aveti vreo idee?!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu