marți, 18 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte (23) ... În paşi de TOAMNĂ

"Bruma de poezie care, de bine, de rău, învăluie acest pământ emană din toamna veşnică a Creatorului şi dintr-un cer necopt pentru a-şi scutura stelele!" Emil CIORAN.
Curioşii tăcerii de miercuri găsesc detaliile aici, la CARMEN!






21 de comentarii:

  1. Splendide fotografii!
    Miau, miau, micutelor le-ar trebui o masa buna si un lapte cald. Dragute mai sunt!
    Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase fotografii ! Pisicutele sunt tare dragute, iar frunzele alea ar arata bine, daca nu s-ar zari toporul pe sub ele... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Uitandu-ma la pozele tale mi-am amintit cat de mult imi place toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase sunt fotografiile tale! :) Pisicutele sund dragalase foc! Pe topor nu-mi dau seama ce ai.. smochine?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu excepţia pisicuţelor (care sunt adorabile), celelalte fotografii, deşi frumoase, mă fac să mă gândesc la toamna care se pare că mai are puţin şi ne părăseşte şi ea...
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sezonul fructelor şi al drumeţiilor intens colorate de "pictoriţa" Toamna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe imagini!
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    O zi superbă îți soresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. A treia imagine imi pare familiara... parca ar fi aproape de locurile dragi mie. :)
    Toamna asta, e la fel de frumoasa peste tot.
    Zi senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. toamna,pisici.recolte....frumoasa tema :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Toamna e frumoasa, dar cam friguroasa! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. ultima imagine este coplesitor de frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ape limpezi, frunza-n dunga ... in padurea de stejar ... O toamna frumoasa, Aniela !

    RăspundețiȘtergere
  13. Câta frumusete! fotografia cu fructele pe lama de topor este superba!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte mult îmi plac fotografiile!
    Felicitări pentru diversitate :)!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce imi place drumul ala forestier din a doua fotografie. Parca vad carute innomolite strabatand agale drumul desfundat.

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase imagini, deosebite combinatii de culori

    RăspundețiȘtergere
  17. Sint de o frumusete aparte, toamna aduce O paleta de culoare caramizie, o nostalgie calda.

    RăspundețiȘtergere
  18. ESTE FOARTE FRUMOASA , E ADEVARAT, MAI ALES LA 30 DE ANI; LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte reusite pozele, si punerea lor in pagina mi-a placut mult. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  20. O toamna frumoasa si plina de culori, exact pe placul meu...:)

    RăspundețiȘtergere