luni, 18 aprilie 2011

Un oşean în capitală ...

... greu!
Nu am găsit niciun detaliu semnificativ care să ma facă să promit Bucureştiului o noua vizită cât de curând. Cu toate că voi reveni ...
Bucureştiul mi s-a părut un târg imens. În orice partea te-ai întoarce găseşti cel puţin o tarabă burduşită cu cele mai diverse produse. Ambiţia şi setea de câştig o întâlneşti până şi în ochii puştilor de 12 ani, care în cartiere mărginaşe, încearcă să-ţi vândă un chilipir aproape cu forţa.
Traficul din capitală m-a ameţit la propriu, noroc că am traversat oraşul în weekend. În timpul săptamanii m-a salvat Metroul, deşi călătoria pe una din liniile, aşa numită Magistrala 4, recent pusă în funcţiune, mi-a cam dat fiori. Acelaşi sentiment de nesiguranţă m-a încercat pe drumul de întoarcere la Sibiu, pe centura ocolitoare a Bucureştiului, unde băieţii bine bronzaţi încearcă din răsputeri să facă comerţ.
Trebuie să recunosc însă că am "vizitat" cu plăcere IKEA unde am mâncat cel mai bun desert "suedez"! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu