vineri, 31 decembrie 2010

LA MULTI ANI 2011!

Dragii mei,
Sunt cateva zile bune de cand ma gandesc ce sa va urez pentru anul care ne bate la usa! Acum, departe de casa, incerc sa imi adun gandurile si va doresc ceea ce eu as vrea sa primesc in anul  de gratie 2011!
Sanatate multa, suflet curat, minte agera si implinirea tuturor dorintelor bune!
Initial m-am gandit sa contabilizez toate neajunsurile, mahnirile si neimplinirile lui 2010. Mi-am dat seama insa ca nu m-ar ajuta la nimic, ba dimpotriva, bolnavul si paraliticul an 2010 ar trece tare greu in cealalta lume!
Asa ca dupa o portie zdravana de sanius intr-un oras suedez, m-am inarmat cu voie buna si sunt gata sa accept noul an plina de optimism dar si cu foarte multe sperante!
Va imbratisez cu prietenie pe toti cei care, din cand in cand, imi ascultati aici pulsul virtual!

LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu